Friday, February 19, 2010

Jag har mött min överman

Kanske låter lite förmätet. Som om jag tror mig vara någon särskild. "Jag har mött min överman". Men det stämmer. Det har jag. Hon heter Katja Janford, är söt som en docka, men verkar framför allt vara väldigt smart, kreativ, produktiv, cool och uppdaterad. Men det jag sitter och tänker allra mest på just nu är att hon skriver så himmelens fint. Det säger alla och det säger jag. Katja skriver så som jag skulle vilja kunna skriva. Men inte riktigt kan.

Se bara: Om kärlek. Ännu mera kärlek. Och om Björn Ranelid.

Jag hyllar Katja genom att själv hålla tyst ett litet tag. Så att hennes fina stjärna kan lysa ännu klarare på blogghimlen.

1 comment:

Katja Janford said...

Men gud vilken härlig blogg du har. Och vilket inlägg. Jag har precis snurrat runt i snön och gråter nästan så mycket jag fryser. Tack för dina fina ord. De värmer.

Katja