Idag är första dagen på resten av mitt liv. Idag ska jag nämligen ta buss 1 - den blå - ut till Essingen för att betala en liten kinesisk kvinna 250 kronor för att hon ska stoppa små fina nålar i min kropp. Hon kommer att stoppa dem på noga utvalda platser. Därefter får jag ligga still i en timme. Kanske längre ändå. Därför är det viktigt att jag har ätit lunch innan. (Jag åt lite extra idag för att vara på den säkra sidan.)
En sju dagar lång intensivbehandling. Nålar varje dag.
Kanske hittar min kropp då tillbaka till sitt gamla, väl fungerande jag.
Ja, kanske blir jag till och med kvinna igen.