Thursday, September 6, 2007

Valuppfostrad sager ni

Jag tror att jag har tagit upp detta forut. Mina vanner pa Facebook tycker att jag ar "Best mannered' och 'Most reliable'. Snallt. Valdigt snallt av er. Men hur sexigt pa en skala ar det egentligen att vara valuppfostrad och palitlig?

Jag ar ledsen, men ni maste ha menat nagon annan for jag ar i sjalva verket lika hovlig och lojal som Keith Richards. Om ni inte tror mig har ni har nagra exempel:

Jag fiser pa tunnelbanan, avbryter samlag nar Tom har det som skonast, ater choklad till lunch fast jag sager att jag GI-bantar, skriver blogg och Facebookar pa arbetstid, fantiserar om att sla folk i huvudet for att de ar sa fula, laser Hant Extra och Svensk damtidning, drommer om att bli kand och gor slut med vanner for att de muckar med min familj.

Och det, mina vanner, ar bara borjan.

No comments: