Wednesday, August 5, 2009

Flu rap

Älskade Tom har gjort en fantasisk video om vårt äktenskap. I ett nötskal.



Texten för den som tycker att det är svårt att hänga med:

"Halli hallu, det är jag som är Flu,
Och jag vill ha din uppmärksamhet nu.
Mina behov du ska ta itu,
Nu direkt momangen, ögonabums nu!

Jag är han, som är din man.
Jag är uppmärksam, som ingen man kan.
Det jag vill få fram är: du har ingen skam.
Vad hände med: kåt glad tacksam?

Stopp nu sådär, du är helt fläng.
Jag funderar på om jag ska gå ut en sväng.
Eller ska jag bara stanna, här i min säng.
Är jag sugen på nåt, några russin, maräng?

Prata inte mat, det får mitt blodsocker falla,
Faller det längre blir det jobbigt för alla!
Har snask i kylen men du får inte nalla,
Ska jobba hela natten, utan godis jag inte palla."

No comments: