Friday, February 29, 2008

Good things should never end


Image: Poke London

Two websites that I have heard people talk about lately are Poke's Unlimited for Orange and MOMA's online version of the exhibition Design and the Elastic Mind. The latter shows a fairly novel and cool way of supporting regular browsing with additional interactive illustrations. The former is unlike anything I've seen before: a long, almost infinitive, path of small interactions and games that make life much more pleasurable. Simply because, as we all know, "good things should never end".

I adore.

2 comments:

Unknown said...

jag känner mig väldigt gammaldags när jag tittar på sånt där. Jag fattar det inte, och har inget tålamod med att lära mig. Ser inget omedelbart syfte, så jag klickar lite och stänger av. Jag är inte så artsy av mig...

Pauspling said...

Namen Linda. Du gillar ju spel. Det ar ju massor med roliga sma saker. Lite som Pettson och Findus. Kan inte bli battre!