Tuesday, May 12, 2009

Saltå Kvarn - värt att älskas


Foto: Flickr

Jag vet inte hur det är med er men jag fullkomligt älskar Saltå Kvarns produkter. Ekologiskt. I de flesta fall närproducerat. (Ty, Järna ligger inte särskilt långt från Hornstull.) Fin-fina förpackningar. Ergo: Finemang!

Idag lärde jag mig dessutom via Disruptive Media-bloggen att Saltå Kvarn satsar på webben. De har redan en hemsida där man bland annat kan beställa sin egen müsli. Därtill har de en blogg

Sånt gillar mediefjollor som jag.

2 comments:

Anonymous said...

Och biodynamiskt och allt :-)

http://www.vemihelvete.se/2009/04/om-ekologiskt-vs-biodynamiskt.html

//Felix

Pauspling said...

Felix, din lilla tomte. Vilken tur att jag inte själv tog upp detta med biodynamisk odling. Nu tycker jag ändå att jag kan stå rakryggad med hedern i behåll.