Tuesday, July 3, 2007

Det blir inte alltid som man har tänkt sig

Känns underbart att så här en dryg månad innan bröllopet få massor med finnar, utveckla allergi mot sin egen vigselring och tappa lusten till det mesta. Samtidigt som detta pågår får jag en strid ström med rapporter från vänner som åker på underbara semestrar till varmare länder. Jag försöker som alltid att motverka min benägenhet till katastroftänkande.

Tittade på Sommartorpet igår och kände mer än någonsin att jag skulle vilja att Ernst gav mig en stor värmande, oerhört tröstande kram.

2 comments:

Anonymous said...

Allergisk mot din ring? :S Låter heltokigt ju.

Pauspling said...

Ja, men det är nästan borta nu. Vet inte riktigt vad som hände. Ett tag trodde jag att vi hade blivit lurade och fått en billig H&M-ring till priset av en guldring. Men...I doubt it.